Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pablo79zg | użytkownik

imię i nazwisko adresZielona Góra zarejestrowany09.05.2009 @17:16:58 ostatnio na stronie05.02.2017 @16:37:39



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty119 komentarze1304 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~krzyb56    22.10.2010 @22:17:33
dzięki
_______
oceń moje zdjęcia
~sikorowy    05.09.2010 @03:01:13
_______
zanim się wytrzęsiesz nad moimi fotami to strzepnij paproszki ze stóp.....

http://sikorowy.pl/
~jacek314    01.09.2010 @21:53:29
Wielkie dzięki za wizytę
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~macieksco    01.09.2010 @21:38:42
dzieki
~RadziuPL    01.09.2010 @21:05:07
bardzo dziękuje
~Akwarelowa    01.09.2010 @20:54:28
Dzięki za koment, to dużo dla początkującej (:
~studentmibm    31.08.2010 @22:02:44
dzieki wielkie za koment
~chaosophia    30.08.2010 @21:05:36
dziękuję!
~zebar    30.08.2010 @17:24:53
Jak na mnie trafiłeś i to jeszcze tak, że aż wieża Ci tak do gustu przypadła? W każdym razie to frajda, że ktoś nie tylko pozostawi jakąś emotkę i standardową ocenę. Pozdrawiam
P.S.
Wrzuć coś z ZG, może jakieś nocne oblicze deptaka?
_______
Obserwując kogoś, nie deklaruję zachwytu nad każdym zdjęciem.
~krees    29.08.2010 @12:43:09
świetna seria z miniaturami - zaskakujący efekt
~krees    29.08.2010 @12:40:55
kolor niezmieniony - dzięki za oceny
~LongerPL    18.08.2010 @20:16:18
A monitor aby skalibrowany?? Hehe
~pierwszystopien2    16.08.2010 @15:52:37
no dzieki-ale ten profil est na dr.miejscu-tu jest to co trza >>>> http://www.dobryziom.digart.pl i odrazu mam pytanko do ciebie-widze -ze jestes z zielonej-interesuje mnie jakis urbex(opuszczone miejsca) -wiesz cos moze ???
~Ornikiel    16.08.2010 @07:52:57
Dzięki za komentarze. Zapraszam jeszcze
~Martine    15.08.2010 @22:53:07
no własnie nie mam najmniejszego pojęcia a przejechać... oj tak, zawsze o tym marzyłam!
~Kristop    15.08.2010 @22:33:35
dzieki za tyle ciepłych słów
_______
...Pamięci moja, widzień mych zwierciadło, Dzisiaj się mocy twej objawić muszą. Ty, co mię wiedziesz w krainę przepadłą...
~kamiljakubg    15.08.2010 @22:16:06
Dzięki za wizytę U Ciebie też ciekawie! Pozdrawiam.
_______
pędź na spotkanie śmierci nim zajmą Twoje miejsce
~CieSter    15.08.2010 @22:03:15
zmniejszyłam rozmiar digartu

dziękuję
~disharmony    14.08.2010 @01:38:38
dziękuję!
~paradiz    13.08.2010 @19:40:10
dziękuję pozdrawiam
~ryshu    12.08.2010 @23:10:12
hehe dziękować!
~pavellek    11.08.2010 @20:58:03
dzieki za cenne uwagi i pozdrawiam
-czarodziejoz    11.08.2010 @20:52:51
dziękuję za zaufanie

A
~jacek314    11.08.2010 @20:10:48
Dzięki wielkie
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
-Radi90    04.08.2010 @15:23:31
Dzieki bardzo za fav
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt